Az itthon is kiválóan teljesítő Toyota maradt a világ legnagyobb autógyártója
A tavaly több mint 10 millió kocsit eladott japán cég megőrizte piacvezető pozícióját.
A tavaly több mint 10 millió kocsit eladott japán cég megőrizte piacvezető pozícióját.
Piaci előrejelzések szerint idén is legalább százötven új típust, modellfrissítést dobnak piacra az autógyártók. A porond – mint már jó néhány éve – elsősorban elektromos autóké lesz 2023-ban is. Ezek között bőven akad izgalmas újdonság, arról nem is beszélve, hogy még a hagyományos motorú társaik is tartogatnak meglepetéseket.
Négy év után újra megnyitott a Párizsi Autószalon, amely mostanra szinte csak a villanyautózásról szól és szereplőiben is jelentősen átalakult.
Elsőre talán meglepő eredményeket mutat egy friss felmérés, melyek a legfontosabb szempontok egy autó megvásárlása előtt.
A használt autók piacán is csak kicsivel jobb a helyzet.
Zugló országgyűlési képviselője állítja: a kormánysajtó által állított 28 millió forintnál olcsóbban vette meg az autót.
A divatterepjáró-őrület minden korábbinál magasabb fokra hág, a Bugatti és a McLaren viszont még ellenáll a csábításnak.
Vázoljuk, hogy jelenleg milyen erőviszonyok uralkodnak az öreg kontinens új személyautó piacán.
A két hazai gyártású modell mellett az egyik import típus ára is emelkedett.
A nemrégiben rangos elismerést bezsebelt villanyautó Hyundai testvérmodelljének ugyancsak megemelték az árát.
Az AvtoVAZ felvarrta a 2014-ben bemutatott kompakt modell ráncait.
A parancsnoki UAZ még a Lada Nivánál is hosszabb életútra tekinthet vissza.
A második helyezett gyártó tetemes lemaradással követi az AvtoVAZ-t.
A 2021-ben globálisan legyártott mennyiségből minden magyarországi lakosra jutna legalább egy példány.
A radaros fékasszisztens vagy keresztirányú holttérfigyelő hiába van az autóban, sokan nem ismerik vagy nem bíznak benne, hogy használható.
A dobogóra két Volkswagen és egy Tesla gurulhat fel.
Nagycsaládosok akár 9 millió forintért is vehetnek már egyet.
Egy új családi autó megvásárlása nem olcsó mulatság: a kedvezőbb árú modellek négy-öt millió forint körül kezdődnek, a határ pedig a csillagos ég is lehet. A Bank360 elemzésében annak járt utána, hogy miből érdemes finanszírozni egy új autó megvásárlását, ha nem áll rendelkezésre elég önerő, és a biztonságos törlesztés is fontos tényező.